Už to nejde jednoduchšie ako s Norbi Update

Ľudia v našom okolí už niekoľko mesiacov nadšene rozprávajú o krabičkovej diéte a jej skvelých účinkov. Nech sme sa snažili akokoľvek, predsa len nám to nedalo, a preto sme sa rozhodli ju v redakcii vyskúšať na vlastnej koži. Oslovili sme spoločnosť Norbi Update, ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 2009 a ponúka širokú škálu potravín, ktoré neobsahujú pridaný cukor škodlivý pre zdravie. Majú nízky obsah sacharidov a nízky glykemický index, takže po ich konzumácii zostane človek sýty dlhšie než po bežných potravinách.

Nasledujúci týždeň budeme konzumovať denné menu, ktoré majú v ponuke a budeme Vás informovať o výsledkoch nášho testovania. Celý priebeh zdokumentuje aj prostredníctvom fotografií, takže uvidíte nielen našu počiatočnú váhu, jednotlivé jedlá, ale aj konečné výsledky nášho snaženia. Ak si aj Vy myslíte, že nestihnete schudnúť do plaviek pred začiatkom leta a zároveň sa cítiť zdravo, my Vás presvedčíme o opaku.

1 - deň
Na jednej z troch prevádzok v Bratislave (Karadžičova, Hálková a Drieňova) sme si boli vyzdvihnúť celodenné menu s označením U 16. Na obed máme bravčového tokáňa na čiernom korení s update vretenami. Sme príjemne prekvapení veľkosťou porcie a tiež faktom, že si môžeme na obed dať naše obľúbené cestoviny. Rozdiel je však v tom, že update cestoviny sú vyrobené špeciálne z 4-vaječných cestovín z čerstvých slepačích vajec a z múky so zníženým obsahom sacharidov.

Na olovrant okolo tretej hodiny si dáme sladký dezert v podobe jabĺčkového pyré zo škoricou, ktorý uspokojí naše chúťky po sladkom a dodá energiu potrebnú najmä v popoludní.

Medzi jednotlivými chodmi pijeme nesladené nápoje, najlepšie vodu a bylinkové čaje bez cukru a medu.  Na večeru pokračujeme s tuniakovou paštétou a dvomi plátkami Update chlebu. Podobne ako pri cestovinách aj chlieb sa vyrába zo špeciálnej múky, a preto sa pri jeho konzumácií cítime ľahšie.

2 - deň
Po prvom dni testovania náš teší fakt, že sa vôbec necítime hladní ako sme si pôvodne mysleli. Podobne ako prvý deň ostávame príjemne prekvapení hneď na úvod, na raňajky sme totiž dostali párky s horčicou a update hriankami. Toto sa naozaj nepodobá na diétu, ktorej sme sa tak veľmi obávali. Párky nás dostatočne nasýtia na najbližších pár hodín a my sa už tešíme ako bude pokračovať naše testovanie.

Piatkový obed tvorí hráškový prívarok na maďarský spôsob            s rezancami z morčacích pŕs na cesnaku. Je to vskutku netradičná  kombinácia strukovín a mäsa, ktorú si s obľubou budeme variť      doma.

Na olovrant prichádza sladké potešenie ako sme si už v prípade Norbi Update zvykli a to v podobe sladkého kefíru s orieškami. Nakoľko nás čakajú povinnosti mimo kancelárie vyhovuje nám fakt, že všetky jedlá sú v krabičke a jednoducho sa prenášajú.

Po dlhom dni prichádzame domov a dobre nám padne teplá čínska kuracia polievka so zeleninou, ktorá je dostatočne hustá, takže nás zasýti.

3 - deň
   V sobotu ráno sa zobúdzame do krásneho slnečného rána a vhod      nám padne jogurt so stredomorským ovocím, ktorý je osviežujúci     a ľahký.

Dnes bude pre nás zaťažkávajúcou skúškou nakoľko sa chystáme na opekačku s kolegami. V miske máme pripravený obed, ktorým je zapekaná brokolica so strúhaným syrom a šunkou. Doteraz môžeme povedať, že je to náš jednoznačný favorit. Opekačka v spoločností priateľov ubieha rýchlo a my sa ani nenazdáme a už je tu čas na olovrant.

Pochutnávame si na plátkoch chlebíka s kuracou šunkou.  Na večeru pokračujeme ľahkou verziou v kombinácií s pikantným šunkovo-smotanovým krémom a syrom.

4 - deň
     Po dlhom dni na sobotnej opekačke prichádza v nedeľu ráno na rad marhuľový jogurt s macesom. Podobne ako to bolo  v predchádzajúci deň aj marhuľový jogurt má lahodnú a osviežujúcu chuť.

Aj napriek tomu, že sme na krabičkovej diéte a spomenuli sme to už niekoľkokrát, výhodou Norbi Update je fakt, že sa nemusíte v jedení obmedzovať. Dôkazom toho je aj nedeľný obed, ktorý pozostáva z vyprážaných kuracích pŕs s grilovanou zeleninou. Po obede vyrážame do mesta a berieme si so sebou lahodný dezert, ktorým je čokoládový rez s višňami.

Večer zavŕšime plátkami macesu s maslom a paprikovou salámou.

5 - deň
     Čo môže byť krajší začiatok nového týždňa, ako ho výdatne začať s Norbi Update. Chybu, ktorú sme častokrát robili je, že sme vynechali raňajky, ktoré sú základom. Dnes raňajkujeme indickú paštétu s hriankami update chlebu a na obed pokračujeme kuracím ragú s tarhoňou.

Podobne ako počas celého nášho testovania zisťujeme, že nepociťujeme hlad a sme dostatočne nasýtení. Na olovrant dostávame odmenu v podobe straciatelovo-tvarohového krému, ktorý chutí vynikajúco a dokonca máme pocit, že nám pripomína zmrzlinu.

Ako sme Vám na začiatku spomínali, súčasťou tejto diéty nie je len úprava jedálnička, ale aj pravidelné cvičenie. Dnes sme sa rozhodli pre jumping, kardio cvičenie na trampolínach, ktoré spevňuje predovšetkým dolné partie, brucho a zadok. Po cvičení potrebujeme doplniť zásoby, a preto si na večeru dávame jablkovo-krémovú polievku so škoricou a mandľami.

6 - deň
     Týždeň sme odštartovali namotivovaní a pokračujeme v testovaní aj v utorok. Na raňajky si dáme baklažánový krém s macesmi.

Macesi sú jedným z výrobkom, ktoré si môžete zakúpiť aj priamo na predajniach Norbi Update. V ponuke ich majú  s príchuťou cibule alebo olivového oleja. Sú vhodne nielen ako náhrada chlebu a pečiva, ale tiež ako ľahký snack počas dňa. Na obed nás čaká netradičná kombinácia kelového prívarku s bravčovým perkeltom.

Ak sme si už zvykli, opäť sme príjemne prekvapení ako dobre to chutí. Popoludní dopĺňame zásoby sladkým dezertom, ktorým dnes je šomlovský puding. Celý deň zakončime šunkovým krémom s macesmi.

7 - deň
      V posledný deň nášho testovania prichádza na nás nostalgia, že sa to už pomaly blíži ku konci. Za tú dobu sme si zvykli na pravidelné stravovanie, vyváženú stravu, ale tiež pohodlnosť, ktorú nám Norbi Update ponúka. Na raňajky máme koláč s jablkovým lekvárom a škoricou.

Škorica je taktiež skvelý doplnkom k strave, lebo napomáha pri spaľovaní kalórií na naštartovaní metabolizmu v tele. Už dlhšie sme mali chuť na hamburger a naša predstava sa napĺňa na obed v podobe mäsa z kuracích pŕs doplneného americkým kapustovým šalátom.

Aj bez žemle sme si výborne pochutnali a tešíme sa ako jednoducho vieme nahradiť sacharidy v strave. Na olovrant máme maces s vajíčkovo-slaninovým krémom a na večeru krémovú polievku s kuracími prsiami.

Výsledky týždenného testovania:
     Prvé dva obrázky vyjadrujú počiatočnú váhu na začiatku testovania, pred prvým jedlom od Norbi Update a posledné dva sú konečnou váhou po týždni stravovania sa touto metódou. Ako ste si mohli všimnúť, jednej z nás sa podarilo zhodiť 0,8 kg a v druhej dokonca 1,5 kg. A to celé za jediný týždeň.

Počas testovania sme dodržiavali stravu, ktorú sme mali doplnenú o tekutiny v podobe vody a nesladených nápojov. Dvakrát do týždňa sme cvičili kardio a samé sme milo prekvapené skvelými výsledkami. Sme rady, že sme Vám mali možnosť ukázať, že schudnúť do plaviek sa dá, ale je potrebné upraviť nielen stravu, ale sa aj pravidelne hýbať. V Norbi Update Vám pomôžu nielen s výberom vhodného jedla, ale tiež s cvičeniami. Pre viac informácií navštívte ich stránku http://www.update.sk/ alebo ich sledujte na Facebooku https://www.facebook.com/UpdateSlovakia?fref=ts